ENGLISH
SĀKUMS
>
ABSOLVENTI
>
2011 Dizaina pedagogi
|
2010 BA un MA absolventi
|
2009 BA un MA absolventi
|
2008 BA un MA absolventi
 
Dienas jautājums
Cik liela nozīme ir pārzināt tradicionālās amatniecības metodes radot dizainu?
Liela nozīme
67%
Kādas tās varētu būt?
0%
Var iztikt bez
33%

Pavisam nobalsojuši: 3
Aptauja izveidota: 09.11.2011


Aptauju arhīvs
 



3D TĀFELE / 3D BLACKBOARD
Baiba Ciekure
Vides mākslas apakšnozare
Bakalaura darba vadītāja asociētā profesore Barbara Ābele

 
Telpas modelis, kurā notiek 2Dimensiju teorijas pārbaude 3Dimensionālā praksē – no Planimetrijas uz Stereometriju.  3 D TĀFELE domāta skolēniem no 1. – 12. klasei un ģeometrijas un rasēšanas skolotājiem.
3 D TĀFELI var lietot ģeometrijas stundā, risinot planimetrijas un stereometrijas uzdevumus. Ar magnētiem un elastīgās gumijas palīdzību  var izveidot telpiskas figūras, to mediānas, bisektrises, šķēlumus, leņķus u.tml. 3D TĀFELE palīdz izprast ģeometriju no iekšpuses, tādejādi attīstot skolēnos telpisko domāšanu, orientēšanās spējas, izpratni par telpas sakarībām un interesi par ģeometrijas mācību priekšmetu.
Savukārt, starpbrīžos 3D TĀFELE no izziņas avota pārtop par par izklaidējošu nodarbi mazāko klašu skolēniem, zīmējot un spēlējot dažādas spēles - lecamās gumijas, ložņāšanu caur gumijām, dažādu ģeometrisku tīklojumu radīšanu.
Uzskatu, ka mākslas un dizaina, tai skaitā visas redzamās pasaules formas pamats meklējams ģeometrijā. Man šis darbs ir ģeometrijas varenā dižuma apliecināšana un pateicība punktu ģeometrijai. Tā man dod iedvesmu darbojoties mākslas un dizaina pasaulē.
 
Atgriezties